mijn.happy.home.FAQ


Hoe lang duurt het maken

van een ontwerp per advies pakket?

 

Nadat wij alle informatie van u hebben ontvangen voor de intake starten wij binnen een week na ontvangst onze werkzaamheden op. U ontvangt van ons een opdrachtbevestiging waarin u akkoord gaat met onze voorwaarden. Gemiddeld plannen wij 2 weken voor een Comfort advies, 4 weken voor een Luxe advies en 6 weken voor een Excellent advies. Afhankelijk van hoe het druk het is kan dit soms sneller zijn en soms wat langer duren. Dit kunnen wij vanaf het eerste contactmoment met u bespreken.

Kan ik na het invullen van het formulier

nog aanvullingen of een wijziging

van mijn wensen doorgeven?

Wij willen u vragen rustig de tijd te nemen voor het invullen van het intake formulier en zorgvuldig referenties te kiezen die goed uw gewenste sfeer weergeeft. Na het ontvangen van alle informatie sturen wij u een ontvangstbevestiging en plannen wij onze werkzaamheden in. Als u heeft gekozen voor een Luxe of Excellent pakket, dan nemen wij tussentijds contact met u op per e-mail om een plattegrond te kiezen voor de 3D uitwerking. Op het moment van terugkoppeling kunnen wij eventuele aanvullingen of wijzigingen nog meenemen. 

Wat staat er in de opdrachtbevestiging?

 

 

Na uw gemaakt keuze voor interieuradvies, nemen wij contact met u op om de vervolgstappen door te nemen. Hierop volgend sturen wij u ons intake formulier en opdrachtbevestiging toe. In onze opdrachtbevestiging staat welke keuze adviespakket u heeft gekozen, welke vervolgstappen daarbij horen, het verzoek tot een aanbetaling van 50% en onze algemene voorwaarden.

Is het mogelijk om na het sluiten van

COMFORT advies een upgrade te doen

naar LUXE of EXCELLENT?

Dit is ten alle tijden mogelijk. Onze werkwijze verandert hierdoor niet en wij gaan verder met de door u gekozen indeling. U betaalt de aanvullende kosten van de pakketprijs.

Wat als ik niet tevreden ben

met het interieuradvies?

 

Wij vinden het erg vervelend als mensen niet tevreden zijn met het verkregen advies. Daarom zullen wij onduidelijkheden graag naar elkaar uitspreken en verifiëren. Van tevoren proberen wij zoveel mogelijk de verwachting te managen door duidelijk te communiceren over wat wij voor u gaan doen en wanneer de communicatiemomenten zijn gepland.  Daarbij betreft het een interieuradvies dat wordt gevormd vanuit uw wensen en aangeleverde referentiebeelden. U bent vrij om uw eigen keuzes hier in te maken.

De koop van mijn woning gaat om

bepaalde redenen niet door, kan ik mijn

interieuradvieskosten reclameren?

Gedane werkzaamheden en gemaakte kosten kunnen niet gereclameerd worden. Onze reeds verstuurde facturen dienen binnen de betalingstermijn van 14 dagen te worden voldaan.


mijn.happy.home.contact


Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier.